Cum comand?

Magazinul online LAPTERRA este administrat de către Lapterra Corporation SRL, persoană juridică română, cu sediu social și punct de lucru: str. Mitocului 50, Mun. Suceava, Jud. Suceava, înregistrat la Oficiul Registrul Comerțului J33/1044/16.05.2019, cod de înregistrare fiscală RO41127959, reprezentant legal Druță Andreea.

CALITATEA PRODUSELOR

  • Produsele sunt fabricate în conformitate cu cerințele esențiale de siguranță alimentară, respectând normele de igienă în acest domeniu, având la bază implementarea procedurilor bazate pe principiile HACCP (analiza riscului, punct critic de control – HAZARD ANALYSIS CRITICAL CONTROL).
  • La cerere, se eliberează certificat de conformitate pentru produsele fabricate.
  • SC LAPTERRA CORPORATION SRL nu își asumă responsabilitatea în cazul în care produsele nu sunt transportate/ depozitate corespunzător de către client, conform indicațiilor de temperatură menționate în certificatul de conformitate (între +15°C și +20°C pentru produse de patiserie simple, fursecuri, figurine ciocolată, bomboane; între +2°C și +8°C pentru torturi, prăjituri, miniprăjituri, patiserie cu umplutură; -18°C pentru înghețată, parfait).

 

  1.   COMENZI SUCEAVA ȘI ÎMPREJURIMI

1.1. Comenzi în Municipiul Suceava (inclusiv în Șcheia, Ipotești și Moara) și Iași.

  • Vă invităm să consultați meniul disponibil (din octombrie) pentru a selecta produsele dorite. Comanda minimă pentru livrare la domiciliu este de 50 lei.
  • Comenzile pentru Suceava se plasează DOAR la numărul de telefon 0747.944.977.
  •  Comenzile se vor preda clienților la data și ora stabilite în comandă. În cazul solicitării modificării orei/ datei sau anulării unei comenzi, clientul este obligat să anunțe acest lucru telefonic, la numărul 0747.944.977.
  •  Solicitările de modificare a comenzii se vor onora doar dacă sunt anunțate cu cel puțin 12 ore înainte de data eliberării comenzii. Excepție fac torturile de nuntă sau de botez, pentru care solicitările de modificare se vor onora doar dacă sunt anunțate cu cel puțin 5 zile înainte.

1.2. Livrarea se face în condiții de igienă corespunzătoare și sigure de către echipa Lapterra sau parteneri, pe traseul prestabilit, doar în Municipiul Suceava (inclusiv în Șcheia, Ipotești și Moara) și Iași, la datele de livrare stabilite.


1.3. Ridicare directă din SUCEAVA -  Aveți posibilitatea de a ridica direct de la sediul nostru produsele, din str. Mitocului 50, Mun. Suceava. 

1.4. Program livrări: Luni - Sâmbătă: 9.00-18.00 / Duminică: 10.00-17.00.

 

  1. COMENZI PENTRU LIVRARE NAȚIONALĂ
  • Produsele disponibile aici https://lapterra.ro/collections/all sunt DOAR pentru livrare națională, în oricare dintre orașele din România.
  • Comenzile vor fi efectuate de către utilizatori prin intermediul site-ului. Comanda este considerată confirmată în momentul în care utilizatorul a plasat-o. Toate prețurile sunt exprimate în LEI, cu TVA inclus.
  • Prețul total al comenzii NU include taxe de livrare. Acestea se achită în momentul completării formularului de plată. Plata online va trebui să fie efectuată înaintea livrării comenzii.
  • Procesăm comenzi de luni până sâmbătă, în intervalul 8.00-18.00, și duminica de la 10.00 la 17.00. În cazul comenzilor plasate în afara orelor de program, acestea vor fi procesate în prima zi lucrătoare. De sărbători și în sezonul cald (iunie-august), termenul de livrare se poate prelungi.
  • Pregătirea comenzilor pentru a fi livrate la curier depinde de capacitatea de realizare în cadrul laboratorului, astfel că acestea se predau în maxim 48 ore de la plasarea și achitarea comenzii de către utilizator.
    1.   PLATĂ

    • Comenzile din Municipiul Suceava (inclusiv în Șcheia, Ipotești și Moara) și Iași se achită în momentul livrării.
    • Comenzile pentru livrare națională se achită exclusiv online, în momentul plasării comenzii.

    1.     TRANSPORTUL
    • Costul transportului se va achita separat, clientul plătind o taxă de 25 lei pentru livrările național. Nu există taxă de livrare pentru comenzile livrate de către Lapterra în Suceava și Iași.
    • Livrarea se face gratuit, direct de către producător, pentru comenzi cu valoare de minim 300 lei.
    • Pentru livrările la adrese care depășesc aria de acoperire a curierului, va exista o taxă suplimentară, în funcție de numărul extra de kilometri.
    • Clientul are obligativitatea de a solicita bonul fiscal în momentul primirii pachetului.
    • În situația în care livrarea nu poate fi efectuată fie din cauza lipsei de răspuns din partea destinatarului, fie din cauza unei adrese incorect furnizate de dvs. sau alte motive similare, veți fi contactat telefonic de către curier. În cazul în care nu reușim să luăm legătura cu destinatarul, comanda va fi returnată la sediul nostru. Dacă clientul decide să reîntoarcă comanda, acesta va trebui să suporte costurile suplimentare de transport.
    •  Clientul poartă întreaga responsabilitate pentru informațiile furnizate în formularul de comandă.
    1. RETURUL PRODUSELOR

      În conformitate cu ordonanța O.U.G. nr. 34/2014, orice client are dreptul de a returna produsul cumpărat, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea coletului.

    Conform OUG 34/2014, produsele alimentare și cosmetice constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere.

    Produsele pe care le veți comanda nu se pot returna.

    Excepție fac produse ce au fost livrate greșit. Orice livrare care conține produse diferite față de cele solicitate trebuie adusă la cunoștința noastră imediat, iar clientul ar trebui să refuze primirea acestora. În acest caz, clientul poate solicita returnarea produselor pentru înlocuire. În situația în care produsul solicitat nu mai este disponibil în stoc, există două opțiuni: fie clientul poate opta pentru înlocuirea cu un alt produs similar, fie poate solicita rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se decide înlocuirea cu un produs de valoare superioară, clientul va trebui să plătească diferența de preț. În cazul în care noul produs are o valoare mai mică, clientul va primi o rambursare parțială, până la valoarea produsului de înlocuire. Costurile pentru returnarea produsului și transportul produsului de înlocuire, dacă este cazul, vor fi suportate de către Furnizor. Clientul poate solicita returnarea produselor în termen de maxim 24 de ore, prin intermediul unui apel telefonic realizat la 0747.944.977 sau în scris, pe adresa de email: office@lapterra.ro.

    1. ANULAREA COMENZILOR

      Anularea comenzii poate avea loc în următoarele circumstanțe:
    • În cazul în care comanda plasată pe site nu poate fi executată de către producător, se va efectua restituirea sumei în contul clientului în termen de 48 de ore.
    • Dacă clientul dorește anularea comenzii, acesta trebuie să notifice producătorul printr-un răspuns în scris trimis la adresa de email indicată în confirmarea comenzii primite la momentul plasării acesteia pe site. Înregistrarea cererii de anulare a comenzii va fi procesată în 48 de ore, iar suma aferentă comenzii va fi rambursată în maxim 48 de ore de la confirmarea anulării comenzii.
    1. REZOLVAREA NEÎNȚELEGERILOR

    Dacă vor exista anumite neînțelegeri între Lapterra și clienții săi, vom opta pentru rezolvarea pe cale amiabilă. În caz contrar, neînțelegerile vor fi rezolvate apelând la organele specializate.